miercuri, 10 februarie 2010

Google e dusmanul

Pentru mine Google e dusmanul. Il folosesc in fiecare zi si totusi nu-mi place de el. Nu sunt multumit de optiunile pe care mi le ofera atunci cand caut. Nu-mi place ca e un monopol la care trebuie sa te duci in genunchi daca vrei ceva. Nu-mi plac angajatii de acolo care sunt precum niste sectanti ce nu au voie sa povesteasca nimic din interior. What happens in Google stays in Google!
Un judecator asa de prost si de autosuficient nu am vazut de pe vremea aluia care a ramas celebru pentru replica "Statul sunt eu!". Iti livreaza bullshit la cautare, e vina ta ca nu sti sa cauti. Site-ul tau nu e relevant pentru ei, e vina ta ca nu cunosti SEO. Parca totul incepuse cu fasptul ca ei erau asa de destepti incat intelegeau cum merge treaba cu site-urile. De-aia erau ei buni, fiindca iti ofereau repede ce cauti. Well, not anymore!
Acum Google ne da telefoane si sisteme de operare. Mai nou, ne da Buzz in loc de Facebook. In curand o sa ne livreze pizza la domiciliu. Astia ori nu au citit cartile alea cu relevanta brandului, ori sunt speriati de moarte de viitorul care s-ar putea sa nu-i mai incapa. Fiti atenti, raspunsul nu va intarzia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu